nytt från H&M

Jag hade ett presentkort på H&M som behövde användas. Bortsett från Home-avdelningen tycker jag att butikerna trycker in alldeles för mycket kläder på för liten yta och allt blir pannkaka. Nuförtiden köper jag inte alls mycket kläder (jämfört med tonåren) utan satsar hellre på få plagg med kvalité. Därför är det sällan jag är inne på H&M och det var spännande att se vad de hade att erbjuda.
Det jag fastnade för var en skjorta med hästar på. Tänker att den passar perfekt till hösten, men tråkigt att kvalitén inte verkar vara den bästa och att det syns igenom. Den får hålla sålänge den håller helt enkelt, jag tycker den är fin.
Dessutom en t-shirt med hästar på. Om jag är en hästnörd? Inte mindre nu när jag är utan häst.
 
Dessutom ville J bestämma nya underkläder. Tycker det var en rolig idé och spännande att se vad han valde. När det gäller modeller tycker jag det är skönt med bygellöst vilket han valde. På trosor bryr jag mig inte. Jag tycker att olika trosmodeller fyller olika syfte. Däremot tycker jag att string är otroligt fult, men ändå fyller sitt syfte. Imponerande att han valde rätt storlekar, fast det kan man nog begära nu av honom. 
Men nu ska jag plocka ur ena toaletten, garderoberna i kattrummet och skafferiet i köket för min kompis ska bli vår inneboende tills hon hittar eget! Woho!
New