v. 35

Det har inte gått speciellt många timmar på denna vecka och än så länge har det varit en riktig upplevelse. 

Dagen började med en smäll redan vid 3:30 som jag trodde var skott, men efter att ha sätt ett par skitungar springa iväg (pojkar såklart) från en parkering så började en bil brinna. Jag larmade räddningstjänst som fick åka ut. Tråkiga skattepengar för snubbar som är dåligt uppfostrade.

Sedan fick jag ännu en magisk morgon. Jag gillar och uppskattar verkligen när varje årstid sakta börjar ta form. Det är så fint nu och dessutom fick jag se Helge påväg hem. En riktigt stor och mäktig älg!

Måndag: Slutade vid 7:35. Ska sova lite innan jag ska iväg på extrajobb ikväll.

Tisdag: Min lediga dag egentligen men jobbar extra och ska sluta 6:45. På eftermiddagen ska jag testa på Yoga som jag funderar på att lära mig nu när mitt gymkort har gått ut.

Onsdag: Jobbar från 8:15 och resten av dagen.

Torsdag: Slutar 1:30 så förhoppningsvis sover jag lääääänge. Sedan ska jag fixa och planera inför helgen.

Fredag: 5:15-11 är det jobb, sedan går jag på en ledig och fullspäckad helg!