helgen i bilder

I fredags bytte jag bort entrecot till lunch mot extrajobb där kontrasten förutom 18 timmars senare hemkomst blev att jag inte hann äta på 14 timmar. Men när jag väl kom ner till Nässjö runt 22 kom mamma och pappa förbi med både lösgodis och en pizzaslice. Jag har världens bästa föräldrar! De skjutsade mig förbi Cilla så jag kunde lämna en present då hon fyller 25 i veckan, innan det var dags att fortsätta jobba en helnatt. För tre år sen hade jag inga problem med att komma hem från krogen runt 06, men i lördags var det tufft att inte komma hem förrän 08. Då är man tacksam för frukosten som ingår.
Sedan sov jag till 12 och var som en zombie resten av dagen. J önskade sig en äpplepaj så det var det mest produktiva jag gjorde under dagen. På kvällen köpte vi hem grekiskt från favorithaket längre ner på gatan. Blir mer och mer övertygad om att jag borde vara född och leva i sydeuropa istället. Finns ingen bättre mat än medelhavsmat. Tur vi åker till Grekland om två månader. 
Idag blev det ändrade planer. J kommer hem lagom till lunch istället för att vara borta hela dagen så vi bokade in en danslektion i eftermiddag. Jag tycker det är superkul att dansa och att få göra det med den personen jag gillar mest gör det ännu roligare! Tills dess ska jag städa, tvätta, vika tvätt och allt sånt som hemmafruar gör, främst ska jag dricka en kopp te och beta av senaste nummret av Recidence som kom i veckan. Dessutom ät hemlagad mat, det ni!