helgen i bilder

Denna helg finns det inte mycket nya bilder i telefonen. I torsdags kom jag hem med nya blommor. Livet blir lite enklare med färska snittblommor där hemma. Det ger sån glädje! Efter att va varit vaken i nästan 48h slocknade jag i soffan vid 18:30 när jag kom hem och sov 14 timmar.
 
I fredags vaknade jag ensam och utvilad och drack morgonkaffet i lugn och ro innan det blev dubbeljobb, från 11-00:40.
 
Rund 05 tyckte katterna att jag skulle vakna i lördags så det var bara att kliva upp. Trots att jag var urtrött så tycker jag det är skönt att vakna före J. Sätta på kaffe och njuta av livet lite. Eftersom jag inte hade några planer för dagen och J fortfarande sov så bestämde jag mig för att jobba lite extra. 8h av dagen gick till jobb. Väl hemma igen tog jag tag i hushållet, storhandlade och började storstädningen medan J gjorde hemmagjord pizza. Hans pizza är mycket godare än den som köps. På kvällen blev det vin och popcorn.
 
Även idag gick jag upp före J. Satte på morgonkaffet och fortsatte med storstädningen och tvätten. Jag uppskattar hemmet så mycket när det är städat. Vid 12:30 kallade jobbet och nu kom jag precis upp till Hallsberg. Jag blev en halvtimme sen hit. Gick direkt till rummet och tog en dusch medan det blixtrade och smartrade mot fönstret. Vet inte varför men tycker så mycket om att duscha här, håret blir alltid så fluffigt och lent, kanske är vattnet? Nu har jag precis lagt en mask och ska läsa och vila en stund innan jag ska köra hem, slutar 5:30 imorgon!