poolhäng

För det första är jag så glad över att jag har jobbat på morgonen och kommit hem runt 9 när det blir för varmt för att jobba ute. Sedan är jag glad att vi har fönster åt tre håll där hemma, så att det blir korsdrag.

Idag blev det ingen lunchvila. Istället åkte jag och J till min kompis utanför stan för umgänge, sol och poolhäng. Vi köpte med oss glass dit (känns alltid bättre att inte komma tomhänt). Det är så fint där och visst har vi funderat på att också flytta dit. Som sagt struntade jag i att sova middag, men det var helt klart värt det. Jag kommer ångra det inatt dock. Och imorgon, nu när jag ställer upp och jobbar dubbelt imorgon också och slutar först senare på kvällen istället för på morgonen. Oj, vad trött jag kommer vara. Känner redan nu hur trött jag är hehe... Sånt som händer. Det är bra att behöva kämpa lite sålänge det inte går ut över eller drabbar någon annan. Får sova imorgon kväll efter jobbet några timmar innan jag ska upp och jobba dubbelt på fredag igen.