10 saker som gör mig glad

Lite sent, men bättre än aldrig. För april gör jag det enkelt för mig. 10 saker jag blir glad av.
  • Min familj. Från att ha varit en kärnfamilj med två syskon och två föräldrar till att flickvänner kommer in i familjen, till att själv skaffa pojkvän och få en till familj "på köpet" till att syskonen flyttat hemifrån, till att jag blev den som fick flytta hemifrån till att nu skaffat mig en liten egen familj.
  • Hästar, hästnörd som jag är. Svårare än så är det inte. En gång hästtjej, alltid hästtjej.
  • Pengar. Är verkligen inte allt men underlättar, har man en gång levt det hårda studentlivet så vet man.
  • Värme. Inte för varmt, men över tjugo grader.
  • Resor. Det är en riktig ögonöppnare att få resa och se världen för att inte tala om känlan att få komma hem och än en gång förstå hur bra jag har det.
  • Häslan. Att få vara frisk och sund, utan den skulle jag inte kunna leva som jag gör idag.
  • Vatten. Inte bada nödvändigtvis, men det finns en lugn i vatten som är svår att sätta fingret på. Bor man vid vattnet så vet man.
  • Mat, bra mat. Jösses vad fint det är.
  • Kunskap. Om allt, att knäcka koden eller lära sig något nytt är så himla roligt.
  • Livet. Jag lever ett himla bra liv och är väldigt tacksam över det.