helgen i bilder

Jag har fått så mycket gjort i veckan att det funnits noll stress i helgen. Storstädningen som görs var 6:e månad är gjord och nu blir det inget mer storstäd iår. När man skrubbar varje list, varenda fog och alla de där ställerna man inte tänker på i den vardagliga städningen. Jag har varit och hälsat på J's föräldrar efter deras flytt och givit dem inflyttningspresent och (svär)farsdagpresent. Tänt ett ljus hos farmor och insett att jag nog fortfarande inte riktigt har förstått hennes bortgång. Accepterat den men inte riktigt insett det. 
Så i helgen har jag inte gjort många knop. Dels för att jag inte var tvungen och dels för att jag har dragit på mig en tennisarmbåge. 
 
I torsdags tog jag första bästa morgontåg hem och struntade faktiskt i att köra sista biten eftersom det skulle betyda att jag skulle komma hem sent. Efter en natt där jag blivit jagad av en räv och sedan suttit på helspänd och adrenalinet pumpade och svetten rann så var det enda jag behöve vila och sömn. 09:00 släpptes Moschino's kollektion och jag lyckades klicka hem ett par plagg innan ögonen slocknade.
 
Jag minns inte ens fredagen. Troligtvis för att jag mest sov hela dagen, läste endel, sov igen och fick mig lite frisk luft med en promenad. Det är fruktansvärt tråkigt när armen säger ifrån och tanken att "vila" den frisk är inte riktigt min grej.
 
Lördagen började med storhandling på Ica och sedan blomsterbutiken som är en favorit. Nya blommor och en vattenkanna fick följa med hem. Resten av dagen sov jag, läste lite, sov igen och var mest frustrerad över att armen gjorde så ont och inte funkade som den ska.
 
 
I söndags kom mina föräldrar på besök, det var ju farsdag! Har inte träffat dom sedan jag var nere på Elmia för en månad sedan, dock var jag knappt hemma då. Runt lunch ringde de på dörren med tårta från det bästa fiket jag vet i Sverige. Sedan gick dagen i ett.