helgen i bilder

Fredags vaknade jag vid 02 och hade svårt att somna om, vid 4 gav jag upp och gick upp tillsammans med J. Det finns något fint i att vakna föra alla andra också. Förutom jobb och lunchdate med min man så somnade jag efter 2 timmars jobb och sov bort i princip hela eftermiddagen och kvällen.
Lördagen fick jag allt tråkigt men nödvändigt gjort. Förrådsrensning där vi rensade bort 5(!!) flyttkartoner med kläder som ska få ett bättre liv. Vår inneboende ska få 2 lådor med tallrikar och sånt som jag trodde vi hade slängt så de är det enda "onödiga" som står kvar bland allt annat i vårt förråd. Storstädning och säkert 6 tvättar kördes.
Imorse dukade jag fram nygräddade scones och plättar innan jag väckte J och det blev en långfrulle. Denna helgen är det jobbhelg och medan J blev ledig på sin jobbhelg åkte jag jobbade i ca tre timmar. Åkte 30 minuter tidigare till jobbet och kom hem nästan 3 timmar tidigare. Så då hann jag hem til fotbollen. Ikväll gästade Djurgården på Östgötaporten och då åkte såklart djurgårdströjan på och vi gick upp för att se matchen. 1-1 slutade det, men båda målen gjordes av Stockholms stolthet.