helgen i bilder

I fredags somnade jag efter att jag kom hem från jobbet och kände mig lite piggare efter några timmars sömn. På eftermiddagen åkte J och jag och skulle köpa en ny tvättkorg men kom hem med två fotpallar och en kudde istället. Dessutom var vi förbi bolaget och köpte hem några nya viner att testa till kvällens pasta.

Lördagmorgon ringde klockan tidigt och J åkte iväg på golftävling som vår bostadsförening hade ordnat. Jag var inte tillräckligt pigg för att följa med utan stannade hemma och packade en väska till eftermiddagen. Då var det dags att åka iväg på 24h kryssning som jobbet bjöd på.  Det var längesen jag festade tills det blev morgon så nu är jag nöjd med det för ett tag framöver.

Idag vaknade jag faktiskt piggare än vad jag trodde, däremot är rösten borta. Det enda jobbet hade planerat var en eftermiddagskonferens. Vi kom till Stockholm och Sverige strax efter 18 innan bussen rullade hemåt. Till min förvåning var kryssningen bättre än förväntat, däremot skulle jag nog inte åka på det privat. Åland, Finland och den svenska skärgården är fantastiskt fin och visst blir jag sugen på att köpa mig en båt eller boende vid skärgårn.

Nu är det sängdags för om bara några timmar ringer klockan för jobb och en ny vecka!