hemfärd

Dag 5/5 och dags för att åka hem. Klockan ringde tidigt och vid 06 hade vi bokat en taxi till flygplatsen. Jag är ganska övertygad om att vi blev blåsta på taxinotan till flygplatsen, men tänker att sånt händer. 

Frukost innan hemfärd och flygresan gick snabbt. Vi flög över Frankrike och Schweiz och alperna och det var så häftigt! Min bror flyttar i oktober till Schweiz och jag ser verkligen fram emot att få åka dit när och om tillfälle ges. Schweiz är ett land jag länge velat bocka av!

Vi landade före tid och tog tåget över till Malmö. Väl där blev det lunch (falafel såklart) och kaffe. När jag var i Malmö med jobbet förr köpte jag nästan alltid kaffe på Starbucks men denna gången fanns det inte kvar, vilket var tråkigt. Istället fick det bli på Espresso House.

Sedan tog vi tåget till Nässjö innan min bror hämtade upp oss skjutsade hem oss till katterna, dessutom fick jag en försenad födelsedagspresent, så snällt! 

Fem dagar ifrån katterna är väl vad jag tycker känns okej, sedan kommer saknaden. Jag vet att de har det hur bra som helst i mina föräldrars hus där de har tre gånger så stor yta som de kan springa på + uterum + trädgård och det är så himla fint att få bilder på dom när jag är borta.

Sammanfattning av resan är jag har en helt fantastisk man som jag delar livet med. Att han har fixat allt detta för mig och guidat mig i sitt Barcelona. Jag är otroligt stolt och tacksam över honom för allt han gör för mig.