v. 37

Ny vecka och framförallt, den bästa veckan på hela året! Inte så mycket jobb denna veckan och mycket annat planerat! Dagarna går så fort nu. Det är mörkt på nätterna och morgonljuset är så magiskt.

Hösten är på god väg.

Måndag: slutade 5:30, men var nog hemma redan strax efter 4. Idag kommer Richard förbi, inte nog med att han ska vara kattvakt så ska vi planera in massa roligheter framöver. Annars ska jag putsa samtliga fönster (insida) och förhoppningsvis hinna med att städa kökslådorna och rensa kläder i garderoben. Allt ska ut och bara det som används ska in igen. Något jag ska hinna med och prioritera är träning, det är ju måndag.

Tisdag: ledig dag och det enda jag har i planerat är att åka till Linköping och träffa Maja som jag inte träffat sedan mitt bröllop. Jag ska gå ner på stan och köpa lite mer tyg till puffarna som jag håller på att klä om till ett mer höstigt tyg.

Onsdag: 5-11 är det jobb. Fönsterputsarna kommer och ska putsa våra fönster på utsida. Ska försöka sova på förmiddagen. Vid 17 blir det möte med en mäklare och vid 23:30 kallar jobbet igen.

Torsdag: ÅRETS VIKTIGASTE DAG! Jag fyller nämligen år, hela 24 år! Jag vaknar förhoppningsvis upp hos mina föräldrar och tillbringar förmiddagen där. Innan jag fortsätter jobbet vid 12 ska jag köpa med tårta hem från Thimons. Förhoppningsvis är jag hemma vid 15 när jag ska sluta. Sedan kommer ett par vänner över för tårtkalas!

Fredag: 5-11 är det jobb. Sedan går jag på kalashelg!

Angelica Wåhlin

Verkar som en härlig vecka!