v. 38

Denna veckan blir det normala rutiner, både när det gäller kost och träning. Efter min födelsedagsvecka samt en helg där jag smakat av precis allt det jag känt för att äta behöver min kropp lite balans igen. En eller två dagar med snabb och tom energi funkar, men inte mer än så.

Måndag: jobb från 5-11. Sitter just nu och väntar på att mina vagnar ska bli klara så jag kan åka hem igen. Regnet smattrar lite lätt mot fönstret och det håller på att bli ljust ute. När jag kommer hem ska jag ta tag i att boka tågresor för oktober månad, boka tid hos naprapat och tatuerare, och ringa lite andra ärenden. Ikväll är det första innebandyträningen för denna säsong men tyvärr rinner snoret fortfarande så det blir inget med det, däremot tänker jag att ska träna något som är lite lugnare och där vinnarinstinkten inte behöver gå in.

Tisdag: jobb 11-18, ser redan fram emot att äta en räksallad till lunch. På kvällen blir det bio. Jag och Hanna ska se på filmen om Astrid Lindgrens liv.

Onsdag: ledig (kanske extrajobb om det finns något roligt) annars har jag inga planer, men det brukar alltid dyka upp något roligt annars.

Torsdag: jobb 16:20-00:40

Fredag: samma jobb som på torsdagen och därmed inleder jag min jobbhelg!