i'm drunk and u´re still ugly

Alla behöver en bror. Vi alla är bröder, inte sant? Jag är så stolt över mina bröder. Inte minst över min äldsta riktiga bror, biologiska, har nog alltid sett upp till honom så länge jag kan minnas. Önskar ofta att jag var lika oskyldig som honom, en önskning som sällan stämmer överens med verkligheten. Så igår snodde jag hans bruds syster till sällskap för kvällen. Han har liksom tagit in en pangbrud till tjej i sitt liv som i sin tur har en pangsyster som jag snodde över in för lite wine och gossip. Äldre syskonen VS småsystrarna. Ni hör ju själv hur det låter liksom, dröm. Igår önskade jag mig en biologisk syster. Men ingift blir ju ungefär som en biologisk. Hur som helst var det kul. Nya Lilli går inte på stökiga restauranger längre, hon missar hela utekvällen för att hon hade alldeles för trevligt på annat håll. Nästa gång ska vi hinna ut någorlunda i tid, det bestämde vi. Dessutom är det Cilla som är Beyoncés real owner så att säga, och det bästa är att hon verkade hyfsat nöjd med att ha katten bara sådär rakt över stan.