10 saker jag gillar hos killar

  • Hälsan, skulle inte ta frivillig kontakt med någon som är ohälsosam eller röker. Hälsan är det viktigaste vi har.
  • Fritidsintresse. Det är viktigt att ha något man tycker om och brinner för.
  • Målinriktad, inte vara nöjd ständigt vilja fortsätta utvecklas.
  • Ödmjukhet, J är den mest ödmjuka jag känner. 
  • Självstädighet
  • Politiskt rätt. Finns flera partier som jag accepterar men vad man röstar på säger en hel del om personen åsikter och tycke.
  • Ekonomiskt intresse. Bland det mest oattraktiva jag vet är folk som inte har koll på sin ekonomi.
  • Rakryggad. Stå för det man tycker och sina åsikter. 
  • Öppenhet. Jag tror inte på att man vinner något på att inte se utanför boxen.
  • Ska jag skriva något mer utseendet så får det bli tatueringar. Inga fula tatueringar utan välgjorda och seriösa. Det är manligt.