v. 43

Måndag: vakade utvilad (räcker med 5h för mig) och tog mig upp till hotellfrukosten. Den dagen jag uppskattar hotellfrukost kommer jag nog uppskatta att sova borta tror jag.

Egentligen är jag ledig idag men extrajobbar till 13. Dock tog jag första bästa tåg hem efter frukosten och är hemma vid halv 11 redan. Ikväll blir det innebandy!

Tisdag: har bytt med en kollega så jag jobbar dubbelt. 5-11 och sedan 15-00

Onsdag: äta frukost på bageriet en gata upp med en vän innan jobb 16:25-00:40

Torsdag: Jobb från 14

Fredag: slutar 5:20 och helg! Dagen vi väntat på så länge är äntligen här!

 
Hemma Hos Felicia

det låter som en riktigt bra vecka det! :D

Angelica Wåhlin

Låter som en bra vecka ju :)

viplady.info

Att det har funnits en tennisbana (grus) under 1950-talet i Moholm, belagen i anslutning till Ranaverken (idag Hjalstabergsvagen) ar denna bild ett bevis for. Den ar tagen 1958 och gallde mixedklassen i Moholms TK:s klubbmasterskap. De fyra ar fran vanster: A Hansen, Soren Hassel, Orjan och Greta Skeppstedt.