Helgen i bilder

Fredagen startade med morgonlöpning innan jag var på salongen för att kolla till min hy och fixa lashlift. Ett par veckor efter Marocko är det dags för att påbörja en ny behandlingskur. Sedan gällde det 48h utan tvätt och produkter i ansiktet.
(null)
Har ju helt glömt att visa mitt "påskägg" som jag fick av J. En kroppsolja från Rituals som är helt magisk från deras sommar-kollektion. En ljuvlig duschtvål och dessutom fick vi mängder av små tuber med solkräm för ansiktet, perfekt att ha i handväskan både på resan och hemma. Dessutom är det så himla roligt att de även har fått in produkter för män. Så J gick även loss till sig själv.
(null)
(null)
(null)
På kvällen väntades tjej-fest, men innan dess möttes jag och Anneli upp för en bit mat vid Strömparken. Himla härligt att kunna sitta barbent på en uteservering i april! Resten av kvällen var jag alltså på tjejfesten. Väldigt härligt med endast tjejer som stöttar och peppar. Humöret var verkligen på topp när det blev gryning och  det var dags att cykla hem.
(null)
(null)
Vid lunchtid under lördagen så väntades lunch på Landeryds Golfklubb. Bengan och Emil hade kommit hit. Grabbarna skulle spela golf, så efter lunchen åkte jag och Bengan hem mot Norrköping.
Som vanligt när de kommer hit så börjar det regna/snöa. Så jag korkade upp en flaska rödvin P.LEX och det korta regnet var över blev det en runda på stan innan vi fastnade på Athena för lite mat.
På kvällen hade vi bord på Urbane Goats lagom till våra män hade spelat klart. Ett trevligt ställe med mysig uteservering på innegården och fusion-mat.
(null)
(null)
(null)
Trots att jag har semester nu i ett par veckor framöver så väntade lite extra-jobb under söndagen. Det är knappt jag mins sist jag körde tåg så det var kul att få komma ut igen. Däremot hade TKL lagt växlarna fel så jag körde åt fel håll. Så förutom att jag fick vänta i ca 1,5h på att tågen bakom mig skulle köra förbi så fick jag runt midnatt gå ut och backa tillbaka tåget så jag kunde köra rätt väg upp till Stockholm. Väl där väntade en välbehövlig hotellnatt.