dramatisk vecka

Vilken vecka! Efter lite semester och sjukdom så kämpade jag mig tillbaka till jobbet. En vecka där jag nästa hela veckan är ute hos kunderna och endast en egen körning var planerad. Dock kan det vända fort i detta jobb, vilket det gjorde i onsdags. Dagen började redan med att inget fungerade på jobbet. Jag visste att det var mycket jobb och tänkte att det får ta den tid det tar, bara jag hinner äta lunch är jag nöjd. Så efter lunchen när vi nästan var klara så möter vi en bil som står väldigt fel. Som tur är gick allting väldigt långsamt och bra men mitt ena ben klämdes. Igår var det en heldag på sjukan och spring mellan röntgen och akuten och efter nästan sju timmar så fick jag gå hem. Inga ben brutna utan troligtvis bara mjukdelsskada och förslitningsskada. Jag blir hemma med kryckorna och metallskena i två veckor. Är så tacksam att Jocke skjutsade på mig och var med mig hela dagen, wow vilken kille! Igår kväll körde vi på gamla vanor, pizzafredag! Något som Jocke har från sin barndom. Dock blev det sovlaki för mig. Så otroligt gott och farligt att bo i stan med resturanger överallt.