festfredag

Eller inte alls. Jobbfredag och kvällen samt natten tillbringas i Hallsberg om mitt tåg inte redan blir klart ikväll för då åker jag hem direkt och sover hemma. Jag sover som bäst när jag vet att jag fortfarande har betalt haha! Det är det bästa med jobbet, flexibelt och eget ansvar!
Tidigare när jag var påväg till gymmet så gick jag förbi Stadium för att köpa nya sköna träningskläder nu när de gamla tappat formen eftersom jag inte är lika tjock längre. Fick med mig ett superfint sätt från Puma, ett oversize linne från Adidas, tights från favoritmärket Under Armour och ett par vanliga svarta basic tights. Träningskläder är precis som ridkläder bland det skönaste jag vet att ha på mig dock tråkigt att det inte finns mindre storlekar än xs hos alla märken men får helt enkelt gå till barnavdelningen nästa gång. Det fanns verkligen så mycket fina träningskläder och hade velat plocka med mig halva butiken hem. Dock har jag ett mål att spara ihop mina små månadspengar till antingen ett mindre ingrepp/ implantat eller en väska från Chloé. Det kostar ungefär lika mycket så tänker att jag bestämmer mig när det är dags. Älskar att sätta upp mål i livet för att sedan kunna bocka av dem!
New