tankar inför 2018

2018 kommer nog bli det året som jag tror kommer förändra mitt liv mest. Trots att jag med största sannorlikhet kommer tacka nej och avboka skidresan i Januari så har jag en solresa bokad i april och en kryssning i juni. Dessutom flyttar min bror från Danmark till USA, San Francisco, så förhoppningsvis blir det ett besök där också. I maj kan jag kalla mig för fru och allt det juridiska blir klart mellan mig och J. Endast ett efternamn kommer stå på vår brevlåda. Annars ser jag fram emot att lära mig massa nya saker. Upptäcka nya sidor hos mig själv. Jobba på mina sämre sidor och boosta mig med mina bättre. Ett mål är att fortsätta äta mer vegetariskt eftersom jag mår så mycket bättre då. Jag ska fortsätta träna trots att jag tycker det är trist och jag har 1-1,5 kg kvar som ska bort innan bröllopet. Dessutom ska jag få se Lasse i juni som jag hoppas blir lika magiskt som de andra gångerna jag sett honom.