late night

Är på jobbet men kan verkligen inte sova vilket jag borde göra. Tankarna flyger när det gäller bröllopsplaneringen och jag har börjat överväga "mc donalds konceptet" mer och mer dvs. bara beställa och få allt levererat, nu när jag har börjat förstå hur otroligt mycket planering det ligger bakom och som ska fixas. Jag kanske skulle tycka att det är okej med en bröllopskoordinator trots allt, inte minst efter att fotografern i princip dubbelbokat sig själv och vi inte har någon ny i dagsläget. Det minskar ju inte stressen eftersom det är dessa bilder som ska föreviga våra minnen när vi blir gamla och senila. Jag har alltid bröllopstankarna i huvudet och samlar konstant på mig bilder och inspiration och tänkte därför dela med mig lite. Sedan dagis har jag drömt om ett riktigt prinsessbröllop, litet och intimt med hav av blommor.