new week

Ny vecka och nya möjligheter. Jag vaknade tidigt och var dödstrött hos mamma och pappa efter några få timmars sömn innan det var dags att åka hemåt. Det är ändå det bästa med mitt jobb, att få åka runt och se Sverige. Alla årstider, alla dygnets tider. Dock sliter det något otroligt på kroppen.
Denna veckan är en lugn vecka för min del, när det gäller jobb. Var några timmar tidig hem från jobbet idag och är ledig imorgon och endast en tur återstår denna veckan innan jag går på långledighet med en fullspäckad helg med kalas. Jocke fyller år och detta ska firas med alla nära och kära. Mycket att planera men som tur är har jag hjälp. Ska bli spännande att se om och hur alla ska få plats. Så glad att alla kan komma upp till stugan och fira. De nya vattenskidorna ska invigas och jag ska lära ut alla knep jag kan. Dessutom ska jag imorgon på min lediga dag göra en tipspromenad tänkte jag. Gjorde en till midsommar som blev riktigt lyckad!