black friday

Imorse tog jag likt alla andra pendlare tåget till Stockholm för lite jobb. Det är så fint på centralen nu när julbelysningen är påväg upp. Gillar verkligen taket där. J följde med och skötte allt så det blev en riktig mjukstart för mig. Jag sov bara någon enstaka timme inatt (gillar inte att sova själv hemma) så vid lunch somnade jag i soffan en stund innan vi gick ner på stan för att kolla in Black Friday. Nere på stan hittade jag inget som var nedsatt och köerna var långa till kassan så jag kom hem tomhänt. Men inga sura miner för det eftersom vi (äntligen!!!) slog till på en Flos Sarfatti som jag så länge velat ha. Jag gillar när jag frågar J om lov och han säger att jag får köpa precis vad jag vill. Lampan kommer bli så snygg här i och med att vi har högt i tak samt en ganska avskalad stil. Nu ska den bara levereras!