planeringsmöte och provsmakning

Igår var det äntligen dags för att få provsmaka middagen till bröllopet. Var så exalterad och kunde inte sova längre än till 6:30. Väl på slottet fick vi ännu en gång ett fantastiskt bemötande och middagen var riktigt god. Den var så fin upplagd att jag inte ens ville äta upp och förstöra. Köksmästaren har verkligen koll och kan sina smaker och drycker. Älskar att bli imponerad av andra! Dock kommer vi spräcka budgeten ännu en gång hehe. Smakar det, så kostar det, men jag själv tycker maten och dryck är bland det viktigaste på en bjudning.
Sedan gick vi runt i slottet samt i alla byggnader och bestämde en plan. Är så tacksam över vårt fantastiska värdpar som kommer se till att allt funkar.
Väl hemma igen var det bara att kasta i sig lite mat, försöka ta en powenap på 30 min vilket inte gick eftersom jag bara ville börja planera allt in i det sista. Dock fick vi till ett evenemang och avslut på vår bröllopshelg som vi kommer avsluta med golf för alla som får vara med och spela. Detta bröllop är ju något som jag har planerat i hela mitt liv, främst de senaste 1,5 året och det är så synd att behöva planera ett avslut på detta, men också så bra att kunna dra ut på det så länge som möjligt tillsammans med alla våra nära och kära.