2017 året som gått pt3

Juli är månaden då J fyller år även den månaden då jag jobbade varenda lediga dag där jag inte hade något inplanerat. Jag ordnade ett kalas för J i hans föräldrars stuga. Vi köpte vattenskidor och Alice the Unicorn. Riktigt roligt att se andra åka! I slutet av månaden hade vi semester och åkte till Gotland. J bokade en riktigt mysig svit i medeltidsanda. Vi åkte runt på alla mina ställen jag ville besöka och jag skulle absolut kunna tänka mig att köpa stuga där framöver. Efter att ha ätit på både Rute Stenugnsbageri och Vinäger kunde jag åka hem nöjd och belåten. På Gotland provade alla möjliga caféer, och stannade via varje mysigt ställe vi hirrade längst vägarna. Gotland var mindre än vad jag trodde och men riktigt mysigt.   
Augusti är kräftskivans månad och det är aldrig fel. Jag åt alldeles för mycket kräftor och drack alldeles för mycket vin. Detta var även den månaden då jag blev påkörd av en bil och i samband med det mådde riktigt dåligt. Resten av augusti har jag förträngt. 
September var också en mörk månad, även den månaden jag fick hjälp efter att ha gått in i väggen. Likaså min månad och oj vad jag och Cilla planerade för mitt "kalas" som var en babyshower för Karro och min bror. Jag drog ner på jobb, åkte ofta hem till hästen och jag började även läsa på distans på Linnéuniversitetet och fick högsta betyg. Denna månaden blev våra inbjudningskort klara till bröllopet och skickades ut!