helgen i bilder

I fredags hängde jag hos brorsan med papsen en liten stund och åt pizza innan jag åkte hem till Norrköping och gick på helg med riktig fredagsfeeling. Finns inet som Nässjöpizza.
Efter elva timmars ren skönhetssömn tog jag min träningsväska och gick till ett överfullt gym i lördags och gjorde dagens övningar. När jag gick hem genom stan köpte jag med mig 20 tulpaner som fick bli denna helgens helgbukett. Älskar fräshca snittblommor och det gör så mycket med hemkänslan. Jag blir så glad av fräscha blommor. Hockeylördag efter lunch som alltid är lika spännande. På kvällen gick jag över till en klasskompis. Vår vinkväll blev till festkväll som slutade med en hejdundrande utgång. Det var längesen jag kom hem efter 04, men det är ju ett tecken på en lyckad kväll! Tycker det är tråkigt med alla som slutar gå ut så fort de går in i ett förhållande och skulle aldrig tilläta mig själv att bli sådan. Jag hade så roligt hela kvällen men det bästa var ändå att få komma hem till J.
Idag fick jag känna på bakfyllan för första gången i livet. Finns inget positivt i det. Ett tecken på att jag blivit gammal. Till middag bakade jag eget pitabröd med kyckling. Precis vad jag behövde. Till efterrätt gjorde jag en valnötspaj av alla valnöter som blivit över sedan jul. Tycker verkligen inte om att slänga mat och det är ju så roligt att exprimentera ihop nya maträtter eller fika!