v. 2

Jag har dragit på mig en riktig mansförkylning och åkte därför hem från mina föräldrar redan igår kväll.
Måndag: Julen åker ut vilket är så synd eftersom jag tycker det är så mysigt med julen. Det enda som får vara kvar är mina hyacinter som fortfarande blommor och doftar helt ljuvligt i den otroligt fina blomsterväggen. Mamma hade köpt två nya orkideer till mig som får ta över platserna efter några julblommor. Dessutom har jag redan börjat gro lite frön inför våren. Idag skulle jag tränat med Johan men eftersom jag är riktigt ynklig fick jag ställa in den och tog en lång powernap istället. Som tur är har jag det lugnt med jobb idag så jag slipper sjukskriva mig. Ska sätta mig på sista tåget ikväll till Nässjö ikväll och ska njuta av en bok påväg ner. Hinner läsa en stund där nere också innan kör jag supersnabba posten upp till Stockholm för att sedan ta taxi in till centrum och sova runt 04. 
Tisdag: Vaknar på hotell, äter lite hotellfrukost för att sedan ta första bästa tåg hem. Sedan har jag gjort mitt jobb för den dagen. Tanken är att gå på stan med J sedan. Kolla på vigselring till mig och samt leta efter ett par pre ski pants. Resten av dagen går åt att tycka synd om mig själv, snora, käka ipren och klaga på hur dåligt jag mår.
Onsdag: Jobbar 6:30-10:30 isch sedan går jag på helg. Känner jag mig okej är tanken att träna lite lugnt. Annars ska jag packa en väska, leta fram skidorna i förrådet samt termobyxorna och skidjackan. Packa ner katterna och deras saker innan vi åker till farmor och lämnar dem. 
Torsdag: Jag vet inte riktigt när under dagen vi ska åka till Sälen. Vet inte när vi kommer upp men på kvällen har jag bokat in mig på spabehandling vilket är behövligt.
Fredag- Söndag: Skidor, skidor, skidor innan hemfärden på söndag. Har faktiskt ingen aning om vad som kommer ske och har liksom inga förväntningar heller, men det blir säkert bra!