v. 4

Måååååndag, behöver jag säga mer? Dagen började för bra för att vara måndag. Fint krispigt väder och kom iväg 40 minuter tidigt. Slutade med att jag kom hem 3,5h senare än schemat. Men vad gör det? Fick mig en skön promenad i både Oxelösund och Nyköping samt att mitt lönekonto tackar och bockar. Det tråkiga är att jag slutade nu på eftermiddagen istället för förmiddagen vilket betyder att det är fullt på gymmet, så det får bli senare ikväll istället. Tills dess ska jag njuta av en supergod veg-frukost/lunch/middag som det blir när man är såhär sen hem. Efterrätten blir en bit av valnötspajen som jag bakade igår och blev farligt god. Till det blir det en kanna kaffe på underläggen från Solstickan som jag fick av min bror med familj. De är så fina och jag gillar dem mer och mer för varje dag. Så himla snällt av dom!
Tisdag: Jobbar hemifrån och börjar dagen med 2 årsbesiktning av lägenheten. Håller alla tummar och tår för att alla våra krav ska bli uppfyllda och åtgärdade.
Onsdag: Jobbar hemifrån även denna dag. Dessutom är J ledig så tänkte spendera lite tid med honom.
Torsdag: Jobbar hemifrån, dvs, försöker få så mycket som möjligt gjort hemma på arbetstid. Har lite frön som borde planteras. Annars blir det en perfekt dag att städa så det blir rent och fräscht till helgen.
Fredag: Jobbar hemifrån, sedan går jag på heeeeeelg.