100 timmar

Jag har slagit 100 timmars extrajobb i juli månad (utöver mina vanliga 100%). Nytt personligt rekord och det är precis såhär jag behöver ha mina dagar för att inte bli rastlös och uttråkad. I timmar räknat har jag nästan jobbat sju veckors jobb under fyra veckors tid. Det enda negativa är väl att det skattas bort 50% på lönen.

Jag har för mig att vårt avtal säger max 200h extra/ år. De timmarna hade jag redan gjort innan sommaren ens började hehe. Mitt liv är just nu sova-jobba-sova-jobba-äta-jobba osv och jag mår riktigt bra av att ha det såhär. Dock saknar jag att få sitta ner och äta en middag med J. Äter mer på språng och på jobbet än hemma just nu. En månad till tänker jag ha det såhär, sedan har jag faktiskt redan bokat in massa annat roligt och ska ha tid för återhämtning.