helgen i bilder

En riktigt fullproppad helg. I fredags inledde jag årets första jobbhelg med att vara hemifrån dryga dygnet. På rasten i Hallsberg testade jag deras gym i simhallen för första gången vilket var helt ok. Hade inte så mycket tid där så det blev lite stressigt. Nästa rast hade jag i Nässjö, den var betydligt längre där jag bland annat hann med att hälsa på Cilla i deras nya fina bostad. Hon hade köpt supermumsiga bakelser som blev min lunch. Fattar inte hur tiden alltid går så fort med henne. Efter träffen med Cilla kom Bengan upp till Nässjö och vi tillbringade kvällen med att titta på herrarnas Basketliga, där matchen var mellan Nässjö och Norrköping. Sedan var det dags för mig att gå tillbaka till jobbet för en helnatt. 
Lördagsmorse kom jag hem strax efter 8 efter att ha hunnit hem med ett tidigare tåg. Direkt till sängen och fick 4 timmars sömn innan Anna och Emil kom upp till oss och har varit här i helgen. Tycker det är så fantastiskt att umgås i par. Vi mötte upp dom på stan och lunchade (frukost för min del) på Brödernas. Grabbarna fortsatte med öl medan vi tog oss en runda på stan.
På kvällen hade vi bord på ett fullsatt Knäppingen. Tycker verkligen det är fantastiskt att bo i stan, har allt inom gångavstånd och ett bra utbud av krogar och resturanger. Tyvärr var maten inte den bästa men stället och läget väger upp det. De andra tyckte maten var bra och det är det viktiga! Jag ville visa Anna mitt favoritställe så vi fortsatte kvällen med drinkar i Knäppingsborg medan grabbarna satt kvar. 
Idag jobbar J. Jag jobbar också, men hemifrån. Våra gäster sover så tänkte ställa fram en superfrukost tills de vaknar så de håller sig mätta hela vägen hem.