vårdagjämning och nameday

Vårdagjämningen och riktiga vårkänslor efter vistelsen i Portugal. Dessutom har J namnsdag idag och det firades med frukost på sängen, det var det minsta han kunde få. Allt som går att firas ska firas enligt mig. 
Idag kom även elektrikern och bytte kretskort och något mer i vår micro så nu hoppas jag den kommer fungera som den ska. Jag har bakat focaccia som är alldeles för gott och började inte alls jobba vid 16:30 som var planen från början. Istället bytte jag och började jag börja 17:30, köra tåg och kommer inte hem förrän imorgon bitti. Idag kom jag för sent till jobbet, igen, eftersom jag glömde bort att jag skulle jobba och stod med focaccian istället. Har så mycket för mig, kanske lite för mycket och tror jag hinner med mer än vad jag gör. Tyvärr kommer inte ihåg sist jag kom i tid till något. Skärpning!