v. 20

Vecka 20 blir min sista vecka som ogift.
Ännu en vecka där jag bara går hemma. Det enda positiva är att jag har fått tid för att ta tag i bröllopet, bra att hålla mig sysselsatt. Annars blir jag ju fundersam på vad alla gör som lever på bidrag, går hemma och är arbetslösa, jag blir ju galen av att vara hemma. En helt okänd värld för mig.
Måndag: Har fått vigselprogram + festprogram skickat till mig. Ska kolla över allt och skicka tillbaka med ev. ändringar och rättningar innan det ska tryckas. Dessutom ska vi provköra ännu en bil som vi får ha resten av dagen, då passar det perfekt att åka runt och handla inför bröllopet.
Tisdag: Träff med en ny psykolog på morgonen. På eftermiddagen ska vi träffa den som ska sjunga på bröllopet. Kul att vi anlitat en person som vi endast hört på en fest!
Onsdag: Sista dansträningen, då ska allt sitta inför bröllopet!
Torsdag: Fixa klännig + pyssel inför begravningen. Finns en hel del att bearbeta där.
Fredag: Begravning för farmor. Bryter av med att åka och kolla på ett hus och sedan blir det middag på kvällen.
Helg: Sista veckan kvar i frihet haha. Träffa de som ska stå för skjutsen på bröllopet. Dubbelkolla så att allt är i sin ordning. Har varit på tryckeriet två gånger senaste veckan och lär springa dit några gånger till känns det som. Jag älskar att ha proffesionella företag runt om som fixar det jag ber om.