v. 21

En hel månad utan jobb har passerat och snart är det dags för en hel månads semester. Men innan dess har jag en hel del saker som ska bli gjorda!

Måndag: Efter en riktig dålig natts sömn vaknade jag svinarg. Hur många år av dålig sömn ska jag ha? Är det inte katterna så är det J. Hur som helst måste det lösas, främst nu när jag går hemma och sover hemma varje natt. 

Gick ner till tryckeriet och hämtade färdiga festhäften och vigselhäften. Hann dessutom med en löprunda i solen som var skitjobbig innan läkaren kallade vid 15. Så gött att jag får börja jobba igen, har en bit kvar tillbaka men fick tillbaka gröna papper. Så ikväll följet jag med J på jobbet! Jag kör självklart inte själv utan sitter bara brevid. Ljudet från flygplanet vid start/ landning till Kreta var fruktansvärt jobbigt så får se hur det känns ikväll!

Tisdag: Kommer hem på morgonkvisten och upp till sjukhuset. Hoppas hinna sova någon timme emellan men inget jag räknar med. På kvällen blir det ett sista möte med fotografen.

Onsdag: Möte med utredaren och sedan övning i kyrkan inför lördagen.

Torsdag: Jag ska till röntgen av rygg, nacke, knä och tår. Äntligen har mina fransar vilat klart i en växtperiod och det är dags för nya. Även naglarna ska få sig ett lyft.

Fredag: Min första och absolut bästavän kommer upp hit och spenderar sista dagen som ogift med mig. Så häftigt att vi känt varandra så länge jag kan minnas. J åker ner till Småland så det känns skönt att ha henne här. Vi har så otroligt mycket att ta igen.