wedding update

Just idag är jag extra glad över att ha vattenmaskin och ismaskin i kylen/ frysen. Att få sitta inomhus med en "iscappuccino", eller rättare sagt, isbitar+ vatten med en påse pulver-cappuccino. Det är hög ambitionsnivå idag hehe.
Att sitta hemma hela dagarna är inte någon grej för mig. Som tur är har jag ändå hållt mig hyfsat sysselsatt, träffat vänner, njutit av vädret och framförallt hunnit planera bröllopet och lagt upp en plan för saker och ting. Vissa stunder är jag bara så trött på allt med detta bröllop men sedan fick jag höra att det är ett bra tecken, för då börjar vi nå målet.
Påväg hem från den sista dansträningen (snyft) idag hämtade jag ut ännu en box med saker till bröllopet. Som jag skrivit tidigare så betyder detta bröllop otroligt mycket för mig och är något som jag har planerat sedan dagis. Jag älskar Nicoles citat "Hade min kille friat EFTER att jag fött hans tre jävla ungar så hade jag tackat nej. -Men alltid kul å höra att du vill binda dig nu".
För ett tag sedan kom vi (jag) fram till att vi vill finansiera hela bröllopet själva. Jag har gett tillbaka precis varenda öre till mina föräldrar som vi fått (bröllopsresan + min klänning). Det är vårt (mitt) bröllop och även att min pappa inte ville ta emot pengarna och inte verkade bli så glad över detta beslut är det en skön känsla. Jag är vuxen, jag kan ta ansvar över mig själv och mina handlingar. Bland det äckligaste jag vet är när handlingar och beslut drabbar de som inte är involverade. 
Jag är medveten om att ingen annan kommer kunna förstå hur stort detta bröllop är för mig men jag hoppas att gästerna kanske får sig en liten aning om det på vår dag.
Annars går jag nog in på olika väderappar mest hela dagarna och kolla vädret var tredje timme, funderar på vad jag ska göra med all tid efter bröllopet och betar av nya serier när jag pausar från allt som har med bröllopet att göra.