helgen i bilder

Helgen har varit bra! Började som sagt helgen med middag hos ett par vänner. Så himla trevligt och det var precis vad jag behövde! Pizza och rödvin!

Annars har jag varit så stressad. Jag har jobbat så mycket senaste tiden att jag inte kunnat prioritera sömn och kost. Utemat och korta sovstunder. Jag har gått upp nästan ett kilo i vikt och det är det sista jag behöver nu innan Vietnam. Så lördagen spenderades med endast 10h extrajobb. Hann hem till mamma och pappa och hämta lite överbliven kinamat innan jag åkte därifrån. Liftade hem med en gammal klasskompis. Smidigt när man både kan umgås och arbeta samtidigt!
Det var dessutom SNÖ i både Flen och Fredriksdal och Nässjö, vilket jag såklart njöt av.
Jag avslutade helgen med lite egentid med J. Vi valde att äta frukost på bageriet en gata upp. Så på stan och bara umgås, vilket vi inte hunnit göra. Dricka kaffe länge helt ostört och visst blev jag lite sådär nykär igen.