helgen i bilder

Med en ny fräsch helgbukett redo så var jag minst sagt redo att gå på helg. Efter att bara ha jobbar sena kvällar/ nätter så var känslan att få en kväll hemma med J fantastisk.  Juste, vi var på nyinvidning av en blomsterbutik i stan i torsdags och det är helt klart min nya favorit. När t.o.m J gillar butiken och går igång på växter så är den verkligen grym. Han valde ansiktskrukan och en Zebrasköld. I fredags var det dags att hämta ut Fendi. Som jag skrev tidigare så blev jag väldigt besviken av försäljarna och upplevelsen, MEN bilen är helt fantastiskt och har en körglädje jag inte känt förr. Vi passade på att storhandla nu efter en vecka utan bil och ha gått till Ica 50 meter bort minst en gång om dagen hehe. 

I lördags sov vi ut och medan mina vänner i småland fick vakna upp till snö så fick jag snällt titta på alla snap och instastories i väntan på att den ska komma hit. Det var höstmarknad i Knäppingsborg och lagom till lunch kom våra vänner upp hit med nya vinterdäck på bilen. Resten av dagen tillbringades på stan och olika resturanger. Lunchen blev på Fika, ett supermysigt café i Knäppingsborg som är fördelat på tre våningar i ett gammalt trähus där ingenting är rakt. Vi besökte även New Port som har bytt till större lokaler och blivit en flagship store, asså wow wow wow. Öl och rosé på Ill Cibo innan det blev middag på fantastiska Ánima. 

Idag vaknade jag tidigt (vintertid) och tycker det är helt fantastiskt. En hel dag att ta tag i alla måsten. 

För ett tag sedan började jag sociala medier-banta vilket har varit så skönt. Men jag är fortfarande väldigt stressad och hinner inte med allt jag skulle vilja. Jag har bloggat sedan 2010 och tycker det är roligt och den lilla summan jag faktiskt kan ta ut här har gjort att jag fortsatt skriva vecka efter vecka.Men nu gäller det att vara rationell och prioritera rätt, därför kommer jag ta en liten paus härifrån. Bara ett litet tag eller så. Ha det fint sålänge!