v. 1

Nytt år, samma jag, nya möjligheter!
Jag har sedan några år tillbaka slutat med nyårslöften, inte minst för att jag glömmer bort dom efter ett par dagar. Istället har jag mål, både privata men också tillsammans med J. 
 
Måndag: Nyårsafton som jag firade tillsammans med J, hans bror och katterna. Vi spelade sällskapsspel i princip hela kvällen och skålade in 12-slaget tillsammans. Mitt första nyår i vuxen ålder som helt nykter. 
 
Tisdag: Nyårsdagen träffade jag pappa en snabbis som levererade mer sällskapsspel som han köpt i Stockholm åt oss. Dessutom började jag året med en löprunda som varje nyårsdag. 
Onsdag: Jobb från 16-01 och fick verkligen se upp för träd.
Torsdag: Jobb från 13:45 och resten av dagen, men struntade i att åka till Stockholm och tog första bästa tåg hem istället och var kom hem efter 19 istället till en nystädat hem.
Fredag: Skulle jobbat hela natten och slutat vid 10. Istället har jag fått sova hemma hela natten och vet faktiskt inte hur jag jobbar idag, eller om jag blev ledig. Däremot har jag varit och handlat nu precis för ikväll kommer Magnus och hans sambo över på middag. Dessutom som alltid införskaffat nya snittblommor inför helgen. Det blir ingen mysig helgkänsla utan nya fräscha blommor helt enkelt.